Google Kampány stratégia

Ft142.200,00

A jó google hirdetési stratégia azok köré a kulcsszavak köré épül, amelyekre a potenciális vásárlóid keresnek. Egyrészt meg kell határozni és a google rendszeréből legyűjteni azokat a kulcsszavakat, amire általában ebben a témakörben keresnek az emberek. A különböző típusú kulcsszavak különböző érdeklődési szintet jelölnek. A különböző szinteknek megfelelően más-más típusú tartalmakat és landoló oldalakat kell mutatnunk az érdeklődőknek.

Az érdeklődés intenzitása egyébként kirajzolja azt az értékesítési tölcsért, ami mentén a legnagyobb valószínűséggel válnak ügyfeleinkké az érdeklődők. Természetesen a stratégi fontos része a megfelelő tartalmak meghatározása. Ahogyan az is fontos, hogy milyen hirdetési stratégiát kövessünk és milyen egyéb online felületeken való megjelenésekre érdemes figyelnünk, hogy egyre jobban bízzanak bennünk és elfogadjanak szakértőként az adott szakmában.

Cikkszám: GK Strategy Kategória:

Leírás

 

Google Kampány stratégia, a céljaid eléréséhez

 

1. Mára a Google Ads az egyik leghatékonyabb vevőszerző csatorna!

2. Azonban csak egy jól felépített stratégiával építhetsz a honlap látogatóiból elkötelezett vevőket.

3. Mi segítünk neked kidolgozni ezt a stratégiát, sőt a megvalósításához a folyamatos Kampánymenedzsmentet is kedvezményesen végezzük el 1 évig, amennyiben ezt a szolgáltatásunk is kéred hozzá!

4. A megrendelés hónapjától számítva, a Stratégia kidolgozás mellé, ha 1 évre választod a Google Kampány menedzsmentet, akkor 35% kedvezményt kapsz annak díjából.

5. Az éves Google kampányok stratégiai tervezéséhez ajándékba kapsz 2 darab Landing Page-t, (érkező oldalt), ahová az aktuális hirdetéseket irányítjuk és aminek alapján az adott hónap kreatív anyagait sokkal könnyebben meghatározhatod. /Amennyiben wordpress alapú a honlapod, akkor azon belül tudjuk ezt elkészíteni Neked./

Milyen a jó Google Kampány stratégia?

Google Kampány stratégiaMiért kell a stratégia? S miért nem elég, ha csak ha vannak aktuális Akcióid és hirdeted őket? A stratégia olyan vezérfonalat ad, ami közelebb visz a céljaidhoz. Stratégia nélkül mindig csapongó és kontrolálhatatlan lesz a tevékenységed, így ki leszel szolgáltatva az aktuális változásoknak.

Csak akkor leszel aktív, ha a jövőbe nézel és elindulsz a céljaid felé, mert akkor előtte biztosan tervezel is! S így érezni fogod, ahogy haladsz.

Pontosan ezért, mert a stratégia a jövőbe mutat, a stratégia kialakítása és alkalmazása fontos feltétel a vállalkozás sikeres működéséhez. A stratégia irányt mutat a vállalkozás számára, hogy hogyan válasszon a piaci lehetőségek közül, és miként használja azokat ki. A stratégia segítségével egy vállalkozás képes lesz befolyásolni a környezetét, hozzájárulva ezzel az üzleti kockázat csökkentéséhez és a veszélyek elhárításához.

Mi pontosan ezért, hogy valóban hatékony legyél, javasoljuk, hogy válaszd még most a Google stratégiai tervezést!

 

Stratégia építés lépésről, lépésre

A jó google hirdetési stratégia természetesen azok köré a kulcsszavak köré épül, amelyekre a potenciális vásárlóid keresnek. Egyrészt meg kell határozni és a google rendszeréből legyűjteni azokat a kulcsszavakat, amire általában ebben a témakörben keresnek az emberek. A különböző típusú kulcsszavak különböző érdeklődési szintet jelölnek. A különböző szinteknek megfelelően más-más típusú tartalmakat és landoló oldalakat kell mutatnunk az érdeklődőknek.

Az érdeklődés intenzitása egyébként kirajzolja azt az értékesítési tölcsért, ami mentén a legnagyobb valószínűséggel válnak ügyfeleinkké az érdeklődők. Természetesen a stratégi fontos része a megfelelő tartalmak meghatározása. Ahogyan az is fontos, hogy milyen hirdetési stratégiát kövessünk és milyen egyéb online felületeken való megjelenésekre érdemes figyelnünk, hogy egyre jobban bízzanak bennünk és elfogadjanak szakértőként az adott szakmában.

A stratégiát azonban nem elég meghatározni és a hozzátartozó cselekvési tervet megadni, hanem ki kell dolgozni a nyomonkövetés és ellenőrzés lépéseit is. Ezek segítik majd annak eldöntését mennyire vagyunk sikeresek a stratégia megvalósításában és esetleg milyen taktika elemeken érdemes változtatni idővel, hogy sikerüljön elérnünk a kitűzött célokat.

 

 

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Google Kampány stratégia” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .