Leírás
Google Kampány Menedzsment konzultáció
Amennyiben valaki komolyan foglalkozik a Google Kampányok menezsmentjével, beállításaival és azok folyamatos módosításaival, az tudja, hogy mennyire sok adatot figyelembevevő, összetett feladat. A legtöbb online hirdető rendszer csapdája, éppen az, hogy látszólag bárki számára könnyen kezelhető felületeket kínál fel a hirdetőknek. Pár kattintással és pár paraméter megadásával tulajdonképpen elindítható bármilyen hirdetési kampány.
A legtöbb felhasználó örül ennek a könnyű kezelhetőségnek. Azonban a könnyű kezelhetőség inkább felületességet és nem professzionális beállításokat eredményez, amivel valóban érhetnénk el eredményeket. Ráadásul az eredményességhez nem elegendő önmagában a Google hirdető fiókra koncentrálni, hanem az azon kívül lévő a hirdetéseinket kattintások után fogadó online felületek nagyon alapos elemzése és megértése is szükséges.
A Google kampányok ugyanis, az organikus internetes keresésekhez hasonlóan a felhasználói élmény maximalizására törekednek. Hiszen maguk a hirdetések megjelenései közül is a legfontosabb felület az organikus keresések feletti terület. Emellett természetesen lehetőségünk nyílik a célcsoportunk érdeklődési körének megfelelő online felületeken is megjelenni. Ebből a szempontből rendkívül fontos maguknál a megjelenéseknél a hirdetési beállítások, – amik rengeteg egyedi paramétert tartalmaznak – de ugyanilyen fontos, hogy milyen információkat kapnak a hirdetésekre kattintók a honlapunkon. A hirdetések relevanciája, ahogyan az oldal élménye is lehet így „Átlag alatti”, „Átlagos” vagy „Átlag feletti. Így hat egymásra a google hirdetés és a saját honlapunk. Ezeknek a hatásoknak a megértése segíti az üzleti fejlődésünk.
Google hirdetési rendszer lépésről lépésre
A konzultáció során emiatt nagyon fontos először átnézni az alapbeállításokat és a hirdetett felületeket. Ehhez egy Google Analytics hozzáférésre lesz szükségünk és a honlap kezelői felületét is látnunk kell, ahhoz, hogy valóban tanácsokat tudjunk adni. Így a konzultáció előtt, mi alaposan kielemezzük az eddig használt eszközöket. Ezeknek a beállításoknak az alapján tudjuk megmondani, hogy miken kellene változtatni.
A második lépcsőben magának a hirdető fióknak a beállításait vesszük górcső alá. Ezt követik az egyes kampány beállítások, majd a kulcsszavak és a hirdetések. Így a Google hirdetéseid teljes spektrumát átvilágítjuk. Így meg tudjuk mondani, miket kell módosítani az egyes területeken, ahhoz, hogy sokkal hatékonyabb és eredményesebb lehess. Azokon a pontokon, ahol fejlődésre van szükséged küldünk linkeket, aminek a segítségével elsajátíthatod a plusz tudást, ami ahhoz kell, hogy egyre jobban és jobban, valamint eredményesebbn menedzseld a Google Kampányaidat.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.