Google kampányok éves stratégiája segíti a hatékony hirdetést
- Mára a Google Adwords az egyik leghatékonyabb vevőszerző csatorna!
- Azonban csak egy jól felépített stratégiával építhetsz a honlap látogatóiból elkötelezett vevőket.
- Mi segítünk neked kidolgozni ezt a stratégiát, sőt a megvalósításához a folyamatos Kampánymenedzsmentet is kedvezményesen végezzük el 1 évig!
- . A megrendelés hónapjától számítva, a Stratégia kidolgozás mellé, ha 1 évre választod a Google Kampány menedzsmentet, akkor 35% kedvezményt kapsz annak díjából. Így - nettó 83.996 forintot - spórolsz meg 1 év alatt, ez több mint a stratégiaalkotás díjának 59%-a. Ezt a szolgáltatást meg sem találod a rendelőben, mert csak a Google kampányok stratégiája mellé adjuk ajándékként.
- Az éves Google kampányok stratégiai tervezéséhez ajándékba kapsz még 2 darab Landing Page-t, (érkező oldalt), ahová az aktuális hirdetéseket irányítjuk és aminek alapján az adott hónap kreatív anyagait sokkal könnyebben meghatározhatod.
Miért kell a Google kampányoknak stratégia?
S miért nem elég, ha csak ha vannak aktuális Akcióid és Hirdetsz?
Csak akkor leszel aktív, ha a jövőbe nézel és elindulsz a céljaid felé, mert akkor előtte biztosan tervezel is. S így érezni fogod, ahogy haladsz.
Pontosan ezért, mert a stratégia a jövőbe mutat, a stratégia kialakítása és alkalmazása fontos feltétel a vállalkozás sikeres működéséhez. A stratégia irányt mutat a vállalkozás számára, hogy hogyan válasszon a piaci lehetőségek közül, és miként használja azokat ki. A stratégia segítségével egy vállalkozás képes lesz befolyásolni a környezetét, hozzájárulva ezzel az üzleti kockázat csökkentéséhez és a veszélyek elhárításához.
A stratégia a Google kampányokhoz, amiatt is fontos, hogy képes legyél a hirdetéseiddel a céljaidra fókuszálni. A Google kampányoknál, ugyanis kihasználva a keresési, a más honlapokon való hirdetés (display) és a remarketingben (emlékeztető) rejlő lehetőségeket, az elkölthető hirdetési összegnek nincs felső határa.
Stratégia nélkül kísérletezel és időszakossá válik, amit csinálsz. Holott épp az lenne a legfontosabb, hogy a rendelkezésedre álló havi, hirdetési keretösszeget a legjobban kihasználd. Ráadásul a Google kampányok stratégiája kifejezetten olyan terület, ahol nem elég a saját tevékenységedre fókuszálni, de a versenytársak tevékenységét is figyelembe kell venni. Így a Google kampányok stratégiája, a versenytársak online jelenlétének, a komoly elemzését is jelenti egyben. A saját kampányaid hatékonyságát, a Google hirdetési piacán nagymértékben befolyásolják a versenytársak tevékenységei.
Mi pontosan ezért, hogy valóban hatékony legyél, javasoljuk, hogy válaszd még most a Google stratégiai tervezést!