Leírás
Google Hirdetési kampány beállítások
35.000 forintnyi induló hirdetési kerettel
/Kizárólag új hirdetési fiókhoz, meglévő fiók átdolgozásánál nincs ilyen bónuszralehetőség./
A Google Hirdetési fiók beállítása és létrehozása nem csupán a hirdető rendszerben történő beállításokat jelenti sőt. Ahhoz, hogy a hirdetéseid megfelelően működjenek a teljes kampányod, a landoló oldalaktól kezdve a hírleveleken át, az értékesíteni kívánt termékek és a honlapod forgalmát mérő szoftverek beállításáig jól kell, hogy működjön. Önmagában az, ha a honlapodra irányítod a figyelmet, számodra releváns kulcsszavak mentén az nem elég. A hatékony Google hirdetés beállításaihiz nagyon jól kell ismerned a saját honlapod adatait is, hogy mire hogyan reagálnak a látogatók, milyen útvonal vezet igazán eredményre a honlapon struktúráján belül.
Egyrészt a kulcszszavak különböző érdeklődési szinteket takarnak, így azoknak megfelelően különböző tartalmakra kell irányítani az érdeklődőket. Azonban, hogy tudd milyen tartalmak lesznek igazán megfelelőek először a keresési volumenek alapján létre kell hozni kulcsszó csoportokat. Az egyes kulcsszavakat a hirdetésekhez különböző paraméterek szerint kell beállítani. A hirdetések legdrágább módja, ha csak egyszerűen hozzáadsz fontosnak tartott kulcsszavakat a hirdetési fiókhoz. Ebben az esetben ugyanis sajnos a keresések mintegy 80%-a nem is lesz igazából releváns arra, amit értékesíteni akarsz. A maradék 20%, meg a 80%-nyi megjelenés rossz mutatói miatt nagyon gyengén fog teljesíteni.
Google Hirdetési Kampány mítosz
Aztán a sok-sok tényező alapján – amik a honlapod hirdetni kívánt oldala, a hirdetésre szánt keretösszeg, a kulcsszavak, a célközönségek, a földrajzi hely, a hirdetési szövegek – ki kell választani egy kampány stratégiát, ami ezekhez a célokhoz a legjobban illik és a leginkább megtérül. Ez egy elég bonyolult és állandó ellenőrzésre és változtatásra váró folyamat. S a keresési volumenek, igények állandó változása, a versenytársak hirdetési stratégiája is nagy mértékben befolyásolja. Így egy kampány indítás általában egészen más stratégiát követ, mintegy már jól bevezetett és sokat tesztelt hirdetési rendszer.
A sok-sok összetevő és lehetőség ellenére sokan úgy gondolják a Google hirdetések egyetlen célja, hogy az első helyen szerepeljünk adott kulcsszóra az internetes kereséseknél. Ez egy olyan mítosz, amit nem lehet megvalósítani. A Google saját jól felfogott üzletiérdekében eleve nem enegedi, hogy bárki is uralja az első helyet. Az első helyen csak bizonyos százalékban jelenhet meg akárki. Minél nagyobb ez a részesedés, természetesen annál többe kerül, de az első hely nem garantálja az eredményességet.
Amiatt kell a honlap teljesítményét mérő szoftvereket jól beállítani, mert sokkal inkább az elért eredmények az az a konverziók számítanak. Ehhez a hirdetési fiók beállítása során a konverzió követési kódok le kell generálni és azokat beépíteni a a weblapba. Így azok, akik egyszer már érdeklődtek nálunk, folyamatosan értesülhetnek a legújabb híreinkről.
Google Hirdetési Kampány lépésről lépésre
Így a Google Hirdető fiók valódi, profi módon történő beállítása egy többlépcső folyamat:
– A honlap eddig teljesítményének és adatainak az elemzésével kezdődik. Ezuán a hirdető fiókot összekapcsoljuk a Google Analytics rendszerével.
– Kiválasztjuk a megfelelő kulcsszó csoportokat..
– Elemezzük azokat a felületeket, ahová a hirdetéseket irányítanánk. Javaslatokat teszünk azok fejlesztésére, hatékonyabbá tételére.
– Kiválasztjuk a megfelelő kampánystratégiát és beállítjuk azt.
– Beállítjuk ezekhez mérten a kampány mérési paramétereit, mérőszámait.
– Létrehozzuk a hirdetéseket és beállítjuk a hirdetésekhez tartozó egyéb fontos elemeket: pl. bővítmények, ütemezés.
– A hirdetések elindulása utáni első hónapban folyamatosan figyeljük azok eredményeit. Módosítunk a beállításokon, a stratégián.
Amennyiben Te magad szeretnéd menedzselni a kampányaidat, akkor is érdemes az indulásnál mindent pontosan beállítani, hogy később ne legyen gond. Azok, akik szeretnék, hogy folyamatosan, az adott körülményekhez képest a legjobb teljesítményt hozza, azoknak a folyamatos menedzsment feladatait is ellátjuk.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.