Google kampány havi menedzsment

A Google kampány havi menedzsment feladatai

 

Fiók beállítások: Egy Google Hirdető Fióknál 6 féle Kampány lehetőségből választhatunk.

  • Van olyan kampány típus, amiben belül, újabb 6 féle célzási lehetőséget jelölhetünk meg.
  • A már futó kampányoknál 53 féle mutatót adhatunk meg, amivel ellenőrizhetjük a Kampányok teljesítményét.
  • Termék, szolgáltatás kategóriánként, az optimális eredményekhez minimum 3 féle hirdetéscsoportot érdemes futtatni.
  • A Google Ads fiókban speciálisan beállítható egyedi jellemzők kombinációjának száma, csak ezekkel a paraméterekkel: 5724

 

Amennyiben ennek a töredékét használod, akkor a hirdető fiók nincs megfelelően beállítva, így drágábban és kevésbé hatékonyan hirdetsz a konkurenciához képest!

 

A Google kampány havi menedzsment: az adatok elemzése

 

Állandóan mérni kell a honlapon az eredményeket: A Google Ads és Analytics összekapcsolásával, pontos adataink lesznek a honlapra irányuló hirdetésekről és a honlappal végzett online tevékenységekről.

- Ehhez indulásként számos, a kampányok eredményeit mérő egyedi kódot kell létrehozni, amit a honlap készítőjének kell a megfelelő helyekre beilleszteni. Amennyiben ez meg van, akkor is érdemes őket újra ellenőriznünk.

- A Google Analytics segítségével így a honlap tulajdonosa is pontosan látni fogja a nap bármely időszakában, hogy milyen eredményeket ér el a honlapjával.

- A Google Analytics valamennyi mérési lehetőségét használnunk kell ahhoz, hogy tudjuk milyen irányba lépjünk tovább!

- A kampányokhoz természetesen az indulásnál a Google Analytics beállításait is elvégezzük.

Ha eddig mindössze pár főadattal dolgoztál, akkor kevésbé tudod, hogy milyen terveket készíts a jövőre vonatkozóan!

 

Google kampányok rendszeres felülvizsgálata és optimalizálása

Folyamatos Kampány menedzsment: Ennyi mutató és statisztikai adat mellett, nagyon fontos az adatok gyors elemzése és ennek megfelelően a kampányok módosítása. Ez a mutatóktól függően heti, de hirtelen változásoknál, akár napi munkát is jelenthet.
 
- Rendszeresen, legalább havonta érdemes új üzenetekkel és Akciókkal megszólítani a célközönségünk. Módosítani a gyengébben teljesítő Hirdetés Szövegeket és frissíteni a banner hirdetéseket.

- A kulcsszavas hirdetések teljesítményét, lictitjét, pedig 4-5 naponta át kell vizsgálni, a rosszul teljesítőket szüneteltetni, a jobb teljesítményű szavaknál kezelni a licitet.

A kampány menedzsment, a statisztikai adatok elemzése, kampány beállítások módosítása, hirdetések frissítése valamint a folyamatos licitkezelés, egy tapasztalt ügynökségnek is heti 5-7 órányi munkát igényel. A hirdető rendszer eközben folyamatosan negyedévente változik!

Hány munkanapod van egy héten csak a Google Ads kezelésére?

Bízd inkább ránk ezt, hogy sokkal hatékonyabb tudj lenni!