Építs közösséget!

           Egy év alatt, annyi minden történik egy-egy közösséggel,

  jó is, rossz is, de az mindig fontos, hogy megoszthatjuk másokkal.



Egy év alatt, annyi minden történik, és nagyon sok eredményt érhetsz el, ha egy közösség, aki figyel rád támogat ebben.

Megfelelő kommunikáció nélkül az eredményesség mindig lehetetlen volt. Ma már a közösség, mint erőforrás a közösségi médiákon keresztül segít ebben.

Minden közösségi média munkát elvégzünk helyetted, az év végéig.

Havi díjas rendszerben.

 

Milyen csatornákat menedzselünk az év végéig?

 

A közösségi média felületei folyamatosan növekednek. A piacvezető Facebook, ahol az idővonaladon publikálva szövegekkel, fotókkal, filmekkel építheted a történeted, mellett ma már sokféle felület elérhető ahhoz, hogy tömegeket szólíts meg.

A Twitter kifejezetten a rövid üzenetekre, az aforizma szerű tömör, szellemes, általában egyetlen mondatból álló mondásokból építkezik. A Twitter célja, hogy bármennyire rohansz is, egy rövid velős üzenettel, vagy a hozzátartozó fotókkal az aktualitásokról, ami foglalkoztat tájékoztathasd a követőidet.

Kifejezetten a képi, telefonos kommunikációra építő stratégiaként vezette be a piacra a Facebook az Instagramot. Az Instagram célja, hogy fotókkal dokumentáld, ami veled, vagy a vállalkozásoddal történik.

Az Instagram alternatívája a Pinterest, ahol inkább meghatározott tartalmak, stílusok, tematikák szerint tudsz egybegyűjteni szintén képi tartalmakat. Ez elsősorban egy vizuális platform.

A Google Plus, a világ legnépszerűbb levelezőjének a gmailnek a hatását használja ki, hogy az email rendszert használók köreiben is jelenjenek meg azok a közösségi tartalmak, ott is követhetők legyenek, amelyeket publikálnak a tagjaik. A levelező partnereket körökbe rendezve oszthatsz meg velük tartalmakat, vagy rendezheted ma már azokat tematikusan gyűjteményekbe. A Google Plus több közösségi média felület ötleteiből lett összebarkácsolva, hogy a levelező partnerek, így többet tudjanak a másikról.

A Linkedin, mint közösségi média felület elsősorban a céges világnak szól. Üzleti híreket, eseményeket és főként munkalehetőségeket megosztva a világgal.

Ma már érdemes ezeket a közösségi média felületeket összehangoltan használni, ahelyett, hogy egyre, vagy kettőre helyezve a hangsúlyt kipróbálunk mellette ezt is, azt is. Amiatt érdemes ezeket együttesen használni, mert a felületek más-más típusú küldetése miatt, sokkal teljesebb arculat alakul ki, arról, amit csinálunk, mintha ezeket csak külön-külön végeznénk el. Nem beszélve arról, hogy a különböző csatornákon más-más típusú embereket tudunk elérni, de így együttesen a közösségi média segítségével, ebből a sokféle emberből, akik a követőnkké válnak, a különböző felületeken, egységes közösség hozható létre.

S ennek a közösségnek az lesz a legnagyobb ereje, hogy mind a mi gondolataink, kommunikációnk köré szerveződnek. A Facebook, Instagram, Twitter, Google Plus, Pinterest és Linkedin felületeit, mi egységes stratégia részeként kezeljük és ennek megfelelően ahol lehet az azonos közösségi tartalmakat, ahol szükséges különbözőeket osztunk meg.

 A közösségépítő csomagunk ezekre a felületekre terjed ki, együttesen.


Milyen munkát végzünk az egyes közösségi média felületeken?

 

Az alapvető különbségeket az egyes közösségi média felületek között, a különböző méretezésű grafikus felületek jelentik. Vannak bizonyos képméretek, amelyek más-más felületen is jól mutatnak, de vannak egyedi méretek, amiktől igazán más-más lesz egy-egy közösségi média felület. S ha mindegyiken szeretne valaki ugyanolyan intenzitással kommunikálni, akkor bizony ez rengeteg grafikus és tartalom készítő munkát jelent. Ezt oldjuk meg a számodra a rendkívül kedvezményes Közösségépítő csomagunkkal.

 

 

  • Facebook oldal beállítások, posztok elkészítése a megfelelő, hozzájuk tartozó fotókkal együtt
  • Az Instagram oldalon, ugyanazt a kommunikációt tudjuk, ugyanolyan intenzitással két naponta történő posztolással megoldani, mint a Facebookon
  • Twitter oldalunk célja, a tömör, emlékezetes tartalmak készítése, a hozzájuk tartozó grafikus megoldásokkal, itt 3 naponta helyezünk ki posztot és ezeket, a cég Facebook és Linkedin céges oldalára is publikáljuk.
  • Google Plus oldalad, ami a legelhanyagoltabb területe szokott lenni a közösségi médiának, innentől kezdve ugyanazokat a posztokat fogja tartalmazni, amit a Facebookra is publikálunk Neked
  • Linkedin oldalaknál, a személyes vezetői profil mellett, elkészítjük, vagy megújítjuk a céges oldalad is. A személyes profil oldalon a Facebook oldal posztjai fognak megjelenni, míg a céges oldalon a Twitter bejegyzések. Így a Linkedinen is olyan erőteljesen fogsz kommunikálni, mint a többi közösségi média felületen, ami nem jellemző szinte senkire.
  • A Pinterest oldaladon azt a stílust, filozófiát, amit képviselsz igyekszünk építeni 3 naponta helyezve ki új posztokat.


Ilyen mennyiségű és minőségű közösségi média munkát szinte csak a legnagyobb, a közönség érdeklődésének középpontjában állók szoktak végezni.

S most mindezt havi díjas rendszerben, mindössze havi 29.880 forintért kaphatod meg, egészen 2017. december 31-éig.

Miért bízd rám, a 2017-es év közösségi média kommunikációját!

Már 2013-óta, minden februárban meghirdetjük ezt a csomagot, ami jókora kedvezményt tartalmaz, hogy komplex közösségi média szolgáltatást tudjuk nyújtani, jókora kedvezménnyel az év hátralévő részére. Az éves kommunikáció rendjét, hasonló építettük fel, mint bármelyik időben kibomló történetet, PR rendszert. A vallás felépítésénél itt olvashatsz erről, az államnál pedig itt találsz cikket a blogunkon.

2013 óta, ha megnézem, az akkori csomag tartalmát jól látható, hogy mennyit változott és mennyit bővült a közösségi média világa és rendszere.

Az elvégzendő feladatok egyre összetettebbek lettek és egyre több területen kell összehangolt munkát végezni az eredményességhez. Az online hirdető rendszerek is egyre kifinomultabbak és ezért nagyon sok apró beállításon múlik a hatékonyság. S érdemes többféle közösségi média felületen is időszakosan hirdetni.

Szimplán a technikai megoldásokra, a program beállításokra koncentrálva, nem tudjuk elérni azokat a célokat, amikkel maradéktalanul elégedettek lehetünk. Azokat a célokat, amik hatékonyabbá, jövedelmezőbbé és elismertebbé teszik, azt, amit csinálunk, amivel valódi közösséget tudunk építeni.

Ennek a közösségnek a mérete is teljesen változó, attól függően, hogy milyen típusú gondolatok köré építjük fel azt. Amikor a közösségi média tevékenység, játékokkal, nyereményekkel, vicces bejegyzésekkel csak arra irányul, hogy minél nagyobb tömeg vegyen körül minket, akkor nem a saját filozófiánkban, csak a nagy számok törvényében bízunk. Így azonban nem valósul meg a közösség építés valódi célja, hogy a közösséged erőforrásként működjön, aki tovább élteti és táplálja a gondolataidat. A holt tömeg, inaktív tömeg körötted sokkal kevesebbet ér valójában, mintha jóval kisebb, de aktív és támogató közösség vesz körül.

 

Pontosan, ezért sokkal mélyebben kell kutatni és elemezni a közösségi média folyamatokat, ahhoz, hogy az általunk elvégzett munka ne csak gyümölcsöző, de szellemileg is kielégítő legyen. Ezekről a kutatásokról rendszeresen publikálok a blogunkban.

A kutatások és vele párhuzamosan végzett kivitelezési munka, a több éve, többféle ágazatban, többféle típusú vállalkozásnak végzett közösségi média munka garantálja, hogy Veled együttműködve is hatékonyak leszünk.

Email: tothcsaba@sikerfilm.hu